Zdravím všechny příznivce motorsportu a fanoušky našeho teamu. V dalším našem závodě sme navštívili Rakouskou púdu, konkrétně známou závodní trať RED-BULL RING, nacházející se poblíž SPIELBERGU ve ŠTÝRSKU v RAKOUSKU. Délka samotného okruhu je 4,316 km. Púvodní název okruh nesl Österreichring od roku 1969 až do roku 1995, poté byl přejmenován na A1 ring od roku 1996-2010 a od roku 2011 nese název RED-BULL RING, tato společnost okruh v roce 2004 odkoupila a hned poté provedla rekonstrukci za 70 milionů eur. Nejčastěji okruh hostí závody série DTM a F1. Nejvíce výher zde mezi jezdci drží ALAIN PROST z Francie, za stáje Mclaren a Ferrari, výher 6. Jako vždy se jelo ve třech závodních lobby, lobby C v pondělí, lobby B a A v úterý.
Pojďme se podívat na lobby A:
Jako vždy jezdci zajíždělí pětiminutovou kvalifikaci a opět jezdci museli v závodě dodržet povinnou výměnu všech tří závodních směsí ZT,ZS,ZM. Kvalifikaci nám v lobby A ovládl dosavadní vedoucí jezdec KKR BALIS77, před velkým pronásledovatelem KSZR SZABI, za nimi na třetím místě
startoval KKR MILANEKH, čtvrtý startoval náhradník za KKR GAGNE, KKR WINDRUNNER46 a top 5 nám uzavřel ERC WERNYOI. V prvních kolech se utvořila známá dvojička KSZR SZABI a KKR BALIS77, která udávala tempo startovnímu poli a sváděla výborné souboje a bojovala mezi sebou o každý kousek tratě.Tempo s nimi držel KKR MILANEKH, všichni tři použili na začátku závodu závodní měkkou směs a vytvářeli si dostatečný náskok. Start se také povedl KKR LUKY WALKEROVI, který se propracoval ze 13 příčky na příčku 7. V osmém kole si vedoucí jezdci prohodili pozice a vedení se ujal KSZR SZABI. Po prvních zastávkách v boxech se nám pořadí prohodilo a první příčky se ujal KKR BALIS77. Pěkné souboje spolu sváděli JJRT THOR a ERC WERNYOI na páté, šesté příčce. V prúběhu dalších kol se nám utvořila bojující trojička VÍT SARBI33, KKR LUKY WALKER a RRR TORES a přinesla nám krásné souboje. Do posledních kol KSZR SZABI přinesl do souboje o první
místo jinou taktiku oproti jiným jezdcům, nasadil na jedno kolo tvrdou směs a nedotankoval v dalším kole opět navštívil boxová stání, nasadil měkkou směs, dotankoval palivo a začal stíhací jízdu na KKR BALIS77. Bohužel ve 29 kole nám KSZR SZABI odstoupil kvůli špatné konektivitě připojení ze závodu a KKR BALIS měl volnou cestu k dalšímu vítězství. Pro první místo si tedy dojel KKR BALIS77, před druhým KKR WINDRUNNER46, třetím KKR MILANEKH, čtvrtým JJRT THOREM a pátým ERC WERNYOI.
Po krátké přestávce nám vyjeli ke svému závodu jezdci lobby B.
Zde nám kvalifikaci ovládl TTR PANTOM, před SRS COOLBOY92, třetí místo na startovním roštu zaujal BMS DIAVELDRIVER, čtvrtý se zařadil MATESSS123 a pátý TTR BIO CZ. Hned v první zatáčce došlo ke kolizi, která nám zamíchala pořadím. V dalších dvou zatáčkách došlo k dalším kolizím a startovní pole se nám trochu roztrhalo. Ve čtvrtém kole se ujal vedení ERYLOW, který bohužel v kole šestém vedení ztratil a
propadl se na místo čtvrté. Po prvních zastávkách v boxech se nam pořadí ustálilo. Za zmínku stojí výkon MATESSS123, který nasadil skvělé tempo a v podstatě z posledního místa se svou výbornou jízdou propracoval na prozatimní čtvrté místo a první trojice se měla co ohánět a udržet své pozice. V kole sedmnactém si vybojoval první příčku pro sebe vzal TTR PANTOM a odsunul SRS COOLBOY92 na místo druhé. V kole dvaadvacátém se začalo zajíždět do posledních boxů a začala závěrečná fáze bojů o první příčky. V závěrečných kolech si SRS COOLBOY92 vzal zpět první příčku, kterého bohužel postihla smůla a do posledního kola mu došlo palivo a nakonec obsadil nepopulární bramborovou medajli. Vítězství si připsal TTR PANTOM, před druhým PLAYERANDYM81, třetím MATESSS123 a páté místo obsadil BMS DIAVEL DRIVER.
Nyní se podíváme na lobby C která se jela tradičně v pondělí večer.
Zde se nám do závodu nejlépe kvalifikoval jako již tradičně mimo pořadí jedoucí jezdec SRS CHARLIES BJP, před týmovím kolegou SRS THE FEFR, na třetím místě startoval DAG157, čtvrté místo na startu si vybojoval OP CZE a pátou příčku již bohužel jediná žena v tomto šampionátu LUCIANAFER88. Do samotného závodu nám nastoupilo bohužel jen devět jezdců. První kola se nesla v bez větších soubojů a jezdci
se soustředili na čistou jízdu. V kole pátém přišlo menší záváhání od OP CZE, v podobě obdržené penalizace a následného odmazávání využili jezdci jedoucí v závěsu, jmenovitě KAJO2603 a DRE BRANDO 75, kteří se posunuli pořadím. Hned v dalším kole přišla chyba DRE BRANDO75 a jeho propad startovním polem na zadní příčky. V šestnáctém kole zabojoval OP CZE a odsunul KAJO2603 na páté místo, nutno podotknout, že to byl jeden z mála soubojů v tomto závodě. Oba si tento souboj zopakovali v kole 25 a pořadí si prohodili opět zpět. V předposledním 32 kole přišel útok na druhém místě jedoucího DAG157, na vedoucího SRS CHARLIES BJP a do slova urval pro sebe místo první. Na druhém místě tedy dojel SRS CHARLIES BJP, třetí místo bral KAJO2603, čtvrtý do cíle dojel SRS THE FEFR a na pátém OP CZE.
V příštím kole navštívíme půdu Americkou, konkrétně trať WEATHERTECH LAGUNA SECA. Tato dlážděná tratˇ se nachází v centrální KALIFORNII a používá se pro automobilové a motocyklové závody. Trať byla postavena roku 1957 poblíž SALINAS a MONTEREY. Délka okruhu je 3,602 km a má 11 zatáček. Tato trať je proslulá specifickou zatáčkou které se říká “vývrtka”. Laguna Seca je španělsky suchá laguna, oblast kde trať leží byla kdysi jezerem a trať byla vybudována kolem dna suchého jezera.
Závěrem chci opět poděkovat vám všem za sledování našich přenosů a stránek našeho týmu. Zvlástě chceme poděkovat tentokráte oběma komentátérúm, jak našemu LADESK, tak KKR LUKY WALKEROVI za výborné komentování závodu.
Těšíme se na vás, díky váš SRS TEAM.