Týmový šampionát je tu pro vás
Simracers – czech vám představuje v řadě již druhý týmový šampionát, který jsme pojali trochu netradičně. Bude se jednat o takové lehké ENDURENCE závody o délce 2 hodiny s 15 -20min kvalifikací. Do závodních večerů budou zvoleny kategorie GR.3 a GR.2 a to pouze tři tovární značky. Pojedeme 2 závodní skupiny každá po 7mi týmech a tým se bude skládat ze třech jezdců. Základní část bude na 10 závodů a do GRAND FINALE, které proběhne na trati la Sarthe o délce tři hodiny postoupí první tři týmy z každé skupiny. Následně pak další tři týmy z každé skupiny budou mít takové menší finále.
Závodní večer bude jako vždy úterý a to tak, že skupina A pojede jeden týden a skupina B pojede druhý týden, jezdci tak budou mít vždy 14ti denní pauzu. Start závodů bude v 19:00hod kdy zahájíme kvalifikaci.
Závodní tým: se bude skládat ze tří jezdců, kteří budou vyplněni do regitračních formulářů. Jezdec č.1 – pro kategorii GR.3 / Jezdec č.2 – pro kategorii GR.2 / Jezdec č. 3 – bude předem určený náhradník, který zastoupí kolegu z týmu v případě, že se nebude moct zůčastnit. Proto se v šampionátě nebudou škrtat žádné nejhorší výsledky a jiný jezdec než který bude v registracích nebude do závodu vpuštěn.
PRAVIDLO JE – Každý jezdec v kategorii GR.2 a GR.3 musí odjet minimálně 7 závodů, tudíž náhradník může být použit maximálně třikrát.
Závodní večer : bude probíhat následovně. Jak již z názvu šampionátu napovídá tak v závodní lobby pojedou jezdci obou kategorií pospolu. Hodnotit se bude 1 – 7 místo kategorie GR.2 a 1 – 7 místo kategorie GR.2. Počítá se stím, že vozy GR.2 budou o něco rychlejší a proto po kvalifikaci budou jezdci seřazeni do závodu dle kategorií za sebou.
Samozřejmě by mělo dojít i k situaci že jezdec s vozem GR.2 dojede o kolo vůz ktegorie GR.3. V tomto případě bude pozměněn význam MODRÉ VLAJKY.
Další základní nastavení šampionátu
Zůstává už jen znát nastavení opotřebení, spotřeby paliva a opotřebení a použitelnost pneumatik.
Spotřeba paliva bude nastavena na – 1x / Opotřebení pneumatik pak na – 2x. Použití pneumatik už necháme na jezdcích jaké zvolí strategie. Důležité a povinné bude 1x PIT STOP – Každý jezdec má povinnost minimálně jedné zastávky v boxech během které musí přezout sadu pneumatik s jinou tvrdostí. Není určeno jakou tvrdost, ale povinné je minimálně jedenkrát vyměnit pneu s rozdílnou tvrdostí.
Bodování: 1. – 23b. / 2. – 20b. / 3. – 18b. / 4. – 17b. / 5. – 16b. / 6. – 15b. / 7. – 14b. Bodování je stejné pro obě kategorie.
Tresty: se budou udělovat individuálně v podobě jednak trestných bodů, tak časových penalizací.
Tresty mohou přijít i bez nahlášní protestů, vždy budou ovšem všichni účastnící informováni a bude probíhat diskuze soukromě se všemi poškozenými.
Lhůta pro podání protestu bude vždy do středy do 20:00hod, následně si pak organizátor vyhrazuje 72h do vyjádření celé nahlášené situace a rozhodnutí bude vždy zasláno každému účastnikovi na uvedený email.
Výběr závodních značek
Upozorňujeme že každý tým si vybere tovární značku se kterou bude absolvovat celý šampionát bez možnosti výměny.






Veškeré závody vysíláme živě ve 4K kvalitě
Klikni níže a dej odběr se zvonečkem aby ti neunikl žádný ze závodů.